GAMBAR KETUA SAMI KANTOI BUAT HUBUNGAN SEKS DENGAN ISTERI ORANG LAIN

on 28 August 2014


GAMBAR KETUA SAMI KANTOI BUAT HUBUNGAN SEKS DENGAN ISTERI ORANG LAIN adalah Entri ulangsiar dari Laman Isu Panas ! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya GAMBAR KETUA SAMI KANTOI BUAT HUBUNGAN SEKS DENGAN ISTERI ORANG LAIN membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.Bangkok, Thailand - Seorang sami yang dikatakan sebagai pembantu ketua sami di sini telah dilaporkan kantoi mengadakan hubungan seks dengan isteri orang.



Video telah direkod oleh suami wanita berkenaan, yang difahamkan telah dirancang oleh pasangan tersebut dikatakan untuk memeras ugut sami berkenaan untuk wang segera.



Selepas mendapat wang yang dimahukan, pasangan tersebut menerima ugutan bunuh dari salah seorang anak murid sami berkenaan.



Pasangan tersebut yang risau dan cemas mengambil keputusan untuk melaporkan hal berkenaan kepada pihak polis dan menyerahkan rakaman video berkenaan kepada polis.



Jika menurut kepercayaan agama Budha, sesiapa yang menjadi sami tidak dibenarkan melakukan seks sepanjang hayat mereka. Tetapi kali ini..lain pula realitinya - SiakapKeli.com
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Apa nak dikisahkan All Rights Reserved