JIJIK~sepasang Lesbian serta 7 pasangan lain dicekup pagi ambang merdeka !

on 01 September 2014

Dua penuntut institusi pengajian tinggi awam (IPTA) berusia awal 20an disyaki lesbian ditangkap pihak berkuasa selepas ditangkap pihak berkuasa selepas penemuan alat perangsang seks berbentuk kemaluan lelaki dalam serbuan ke atas sebuah hotel bajet di johor jaya, Johor awal pagi tadi.

Dlm serbuan yg dilakukan Jab Agama Islam Negeri Johor (JAINJ) kira-kira 2 pagi itu, dua penuntut terbabit yg menuntut di pulau pinang dan pasir gudang, disini mendakwa alat berkenaan baru dibeli secara online.



Ketika di tahan keduanya berada dalam keadaan terpinga-pinga dan mendakwa alat sulit berkenaan baru sampai dan masih belum "merasainya".

Namun akibat ketakutan dan risau disoal oleh pegawai berkuasa, salah seorang daripadanya mengakui, dia mengambil penerbangan dari Kuala Lumpur untuk bertemu kakaknya yang juga berperanan sebagai " suami" atas ranjang.

Mereka ditahan di bawah seksyen 26 Enakman Jenayah Syariah Negeri Johor 1997 kerana melakukan muhasaqah dan jika sabit kesalahan boleh dikenakan hukuman penjara 3 tahun atau denda RM 5000 atau ke duanya sekali.

Dalam operasi yg turut dijalankan di sekitar Ulu Tiram, Taman Desa Cemerlang itu, 7 pasanyan lain berjaya ditangkap termasuk guru Tahfiz, Pengurus sebuah sykt swasta, jururawat dan anggota tentera.

Operasi yg bermula sejak 11 mlm itu selesai kira-kira jam 3.30 pagi td.

Sumber- http://ihtmalaysia.blogspot.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Apa nak dikisahkan All Rights Reserved